שאלות נפוצות בנוגע לאפליקציה

טרם נוצר סרטון להדרכה זו

בדף זה ננסה לסקור ולענות על שאלות נפוצות בנוגע לאפליקציה

את האפליקציה של סקולי אפשר למצוא בחנויות של אפל וגוגל. יש לחפש : "סקולי" ולמצוא את האפליקציה עם העיגול הכחול והאות S

הנה גם קישורים ישירים להורדת האפליקציה בחנויות השונות: 

אפל: https://apps.apple.com/il/app/schooly/id923820393

גוגל: https://play.google.com/store/apps/details?id=il.co.schoolapps.schooly

משתמ/שי אפל: יש לוודא שאתם בחנות של אפל ישראל. בחנויות אחרות האפליקציה לא קיימת.

בחיפוש באפליקציה יש לרשום "סקולי"  ולהתקין את האפליקציה עם האיקון הזה:

לאפליקציה של סקולי יכולים להתחבר רק מורים\הורים ותלמידים שמשתמשים במערכות של סקולי ויש להם לפחות פרט תקשורת אחד מעודכן במערכת: דואל או טלפון נייד.

במילים אחרות: אם אין לכם מייל או נייד מעודכנים במערכת סקולי, לא תוכלו להכינס למערכת. 

איזה הודעה אתם מקבלים:
לא נמצאו פרטי קשר שלכם

במקרה זה יש לפנות למחנכת הכיתה \ מזכירות בית הספר \ מחנכת הכיתה \ רכזת תקשוב או כל גורם אחר בבית הספר שמוגדר כמנהל במערכת סקולי ויכול ומורשה לעדכן את פרטי הקשר שלכם. 

לא נמצאו נתונים 

במקרה זה, המערכת כלל לא מזהה אתכם כמשתמשים. גם במקרה זה, כדאי לפנות לבית הספר. אולי אינכם מוגדרים בסקולי כלל, או שבית הספר שלכם אינו מוגדר כמשתמש באפליקציה של סקולי

בסקולי לכל אחד יש משתמש שלו ! כלומר: הורים נכנסים עם המשתמש שלהם, כנל תלמידים ומורים. 

ולכן, יש להזין את ת.ז שלכם בלבד. תודה ! 

כל בית ספר יכול לעשות דברים קצת אחרים לפי הצורך שלהם אבל באופן כללי: 
מורים יכולים: לעדכן שיעורי בית, לעדכן נוכחות וארועי משמעת בשיער, להעלות תמונות, לשלוח הודעות, להוסיף ארועים וכמובן לקבל מידע שנשלח אליכם

הורים ותלמידים יכולים: לצפות בשיעורי בית, לצפות בתכנון שבועי, לצפות בכרטיס התלמיד שמכיל מידע אישי, לקבל הודעות ומידע רלוונטי עבורם

התחברות לאפליקציה של סקולי נדרשת רק בכניסה הראשונית למערכת. 

הסבירות שהתחברתם בעזרת פרטי התלמיד\ה ועליכם להתחבר עם ת.ז שלכם על מנת לראות את המידע שמגיע אליכם. 

כניסה למערכת