שאלות נפוצות בנוגע לאפליקציה

טרם נוצר סרטון להדרכה זו

בדף זה ננסה לסקור ולענות על שאלות נפוצות בנוגע לאפליקציה של סקולי

איפה ניתן להוריד את האפליקציה?
לא מוציאים את האפליקציה בחנות

משתמ/שי אפל: יש לוודא שאתם בחנות של אפל ישראל. בחנויות אחרות האפליקציה לא קיימת.

בחיפוש באפליקציה יש לרשום "סקולי"  ולהתקין את האפליקציה עם האיקון הזה: 

איזה תז יש להזין בכניסה?

בסקולי לכל אחד יש משתמש שלו !

כלומר: הורים נכנסים עם תז שלו. (גם אם זה כדי לחתום על הצהרת בריאות לתלמיד.)

מורה נכנס עם תז שלו

תלמיד נכנס עם תז שלו

ולכן, יש להזין את ת.ז שלכם בלבד. תודה ! 

לא מצליחים להתחבר לאפליקציה?

לאפליקציה של סקולי יכולים להתחבר רק מורים\הורים ותלמידים שמשתמשים במערכות של סקולי ויש להם לפחות פרט תקשורת אחד מעודכן במערכת: דואל או טלפון נייד.

במילים אחרות: אם אין לכם מייל או נייד מעודכנים במערכת סקולי, לא תוכלו להיכנס למערכת. 

איזה הודעה אתם מקבלים ? 

לא נמצאו פרטי קשר שלכם

במקרה זה יש אנו ממליצים לפנות למחנך\ת הכיתה. למחנכי הכיתות יש את היכולת להיכנס למערכת סקולי ולעדכן פרטי קשר של תלמידים והורים.

כמו כן, מזכירות בית הספר,  רכזת תקשוב או כל גורם אחר בבית הספר שמוגדר כמנהל במערכת סקולי ויכול ומורשה לעדכן את פרטי הקשר שלכם. 

לא נמצאו נתונים 

במקרה זה, המערכת כלל לא מזהה אתכם כמשתמשים. גם במקרה זה, כדאי לפנות לבית הספר. אולי אינכם מוגדרים בסקולי כלל, או שבית הספר שלכם אינו מוגדר כמשתמש באפליקציה של סקולי

אתם רואים פרטי קשר לא נכונים או ישנים 

אם פרטי הקשר שלכם לא מעודכנים כפי שצריך, שוב, יש לפנות לגורם המטפל מטעם בית הספר. מחנכי הכיתות, מזכירות בית הספר או רכז תקשוב. לכל אלה יש את היכולת לבצע עדכון בפרטי הקשר של המשתמשים. 

מה אפשר לעשות באפליקציה?

כל בית ספר יכול לעשות דברים קצת אחרים לפי הצורך שלהם אבל באופן כללי: 
מורים יכולים: לעדכן שיעורי בית, לעדכן נוכחות וארועי משמעת בשיער, להעלות תמונות, לשלוח הודעות, להוסיף ארועים וכמובן לקבל מידע שנשלח אליכם

הורים ותלמידים יכולים: לצפות בשיעורי בית, לצפות בתכנון שבועי, לצפות בכרטיס התלמיד שמכיל מידע אישי, לקבל הודעות ומידע רלוונטי עבורם

האם כל פעם צריך להתחבר מחדש?

התחברות לאפליקציה של סקולי נדרשת רק בכניסה הראשונית למערכת. 

אני לא רואה הודעות ששולחים אלי

א. ודאי שאתם מחוברים עם ת.ז שלכם ולא של ילדיכם.

ב. ודאי שההודעות נשלחות לקבוצה שאתם חברים בה. למשל אם אתם הורי כיתה א1, ודאו שההודעות נשלחו אל הורי הכיתה ולא תלמיד הכיתה

מה לעשות אם אני מורה והורה באותו בית ספר?
  • משתמשים שהם מורים – הורים באותו בית ספר, כלומר שיש להם לפחות ילד אחד שלומד בבית הספר שהם מלמדים בו, רואים באפליקציה , החל מגרסה 08.20 ,תצוגה כפולה.
  • בתפריט הראשי של העמוד הראשי – ניתן לראות את ניהול השיעורים כמורה.
  • בתפריט הצד – ניתן לראות את שיעורי הבית, תכנון שבועי וכרטיס תלמיד כהורה.
  • בשאר המודולים: הודעות, ארועים, גלריות – יציגו את המידע במרוכז לאותו המשתמש. 
בצעתי עדכון גרסה אבל אני לא רואה שינויים

במקרה בו בוצע עדכון של האפליקציה אך עדיין לא נראים השינויים במסך,

יש לסגור את האפליקציה ולפתוח שוב  / לבצע יציאה והתחברות מחדש

אני מחנכת אבל לא רואה את הכפתורים הייעודיים למחנכים

במקרה בו הכפתורים של המחנך עדיין לא מופיעים:

1. נוודא שהאפליקציה מעודכנת לגרסה האחרונה 

2. נבצע רענון לאפליקציה על ידי יציאה מהמערכת והתחברות מחדש או עלי ידי סגירה של האפליקציה ופתיחה מחדש

3. יש לוודא שהמשתמש שלך אכן מוגדר כמחנך במערכת. אפשר לדעת זאת לפי הכובע האקדמי שיופיע ליד השם ברשימת המורים.

כניסה למערכת